De eerste dagen - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van ton Burgt - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van ton Burgt - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg ton

03 Mei 2016 | Frankrijk, Compiègne

Helaas lukt het plaatsen van berichten nog niet vanuit Frankrijk, dus zodoende even een update via mij. (uit de what's app berichtjes die ik heb ontvangen)

Dag 1:
Vertrek vanuit Tilburg om 8.30 en aankomst om 16.00 in Mechelen
Ze wisten niet dat Belgie zo mooi was! Was gedaan, gedoucht en genieten van een pilsje!

Dag 2:
Om 10.15 bij de Franse grens, dag ervoor 135 km gereden ipv 100.
Aangekomen in Cambray, boodschappen gedaan bij de aldi, wijn en bier... Was om 18.00 al koud dus ze zijn vroeg gaan slapen. Waren de enige gasten op de camping.

Dag 3:
Vannacht veel regen gehad, maar vandaag met wind in de rug gefietst, wel al wat stevige beklimmingen gehad vandaag en gisteren!
Niet zoveel km's gemaakt vandaag, wel genoten.
Morgen naar een camping in Compiegne!

• 03 Mei 2016 - 21:41

Leo:

100 km vind ik al wel ambitieus, maar 135? Kun je net zo goed de Tout de France meerijden!
    En wat betreft regen: Ik ga er van uit, dat je tent waterdicht is.
    Al wat er 's nachts valt, kun je de volgende dag niet meer op je kop krijgen...

• 04 Mei 2016 - 07:30

Harrie Van Der Maade:

Goed werk verricht, geniet er van en laat Pieter Post maar flink door fietsen!

• 04 Mei 2016 - 09:46

MarijnvandeLaar:

Ik ben erg trots op jullie. Hier is het prachtig weer en we sturen wel wat door naar Noord-Frankrijk. Toon Kortooms (van het Boek Beekman en Beekman) zou vroeger gezegd hebben: Doe ze de boks op!!!

Groetjes...Marijn